Kelionė į Madridą vasaros metu. Likusi kelionės dalis

Pirma diena buvo kupina įspūdžių ir žinoma nuovargio, nes keltis teko anksti, o gultis po kelionės gana vėlai. Po flamenko baleto nepavyko nuvažiuoti tiesiai namo, bet nulėkėme į restoranėlį La Maquina La Moraleja ir vėliau į La Butiq. Superinė muzika ir atmosfera.

Šeštadienį kėlėmės ankstokai, nes važiavome į nedidelį Cuenca miestelį. Bet galvoje vis dar buvo šokiai, muzika ir alus. Privažiavimas puikus. Automobilį palikome netoli metalinio tilto, nors įmanoma įvažiuoti ir į patį miestelį automobilį paliekant kur nors gatvėje ar parkinguose. Tuomet tiesiog kaina bus aukštesnė. Pirmasis iššūkis čia buvo pereiti metalinį tiltą. Nebijantiems aukščio tai zuikio dainos, bet kas jo bijo….. Nepaisant to tiltas buvo įveiktas ir prasidėjo tyrinėjimas siaurų gatvelių, nuostabių senų namų, ramumo ir vietinio gyvenimo. Kavos puodelis vienoje kavinių, kad praplėšti akis iki galo ir keliavome toliau. Vietomis primena Veneciją, vietomis Prancūzijos katedras, vietomis Graikijos bažnyčias. Kadangi Cuenca buvo pastatyta ant kalno ir iš abiejų pusių ją supa slėniai arba skardžiai, tai ir viena Cuenca dalis tarsi kabo ant vieno šių skardžių. Ir šie namai vis dar gyvenami. Grįžtant bandėme rasti parką, bet arba jo nebuvo, arba jo neradome 😀 tai tiesiog sustojome atsipūsti prie užtvenktos upės ir Velnio akies.

Grįždami važiavome kiek kitu keliu nes norėjome rasti vieną parką. Deja deja, vietoj to trumpam sustojome prie užtvenktos upės, kurios vanduo buvo gaivinančiai vėsus ir todėl vandeny ne tik turškėsi daug žmonių, bet ir plaukiojo kanojomis, irklentėmis.

Kadangi diena buvo karšta ir ilga, tai nusprendėme vakarą praleisti ramiai ir namuose. Be to planavome ką veiksime likusias dvi dienas. Vakaras su Okey ar Rummy. Tiesą sakant tiksliai net nežinau kaip šis žaidimas vadinasi.

Štai ir sekmadienis. Tai trečioji kelionės diena. Gerokai po pietų (reikėjo pagaliau išsimiegoti) Lina mus nuvežė iki Madrido miesto centro. Tikslaus plano neturėjome, todėl pradėjome nuo Retiro parko. Tai didžiulis parkas mieste, kuris suskirstytas į keletą dalių (aikštės, sodai, pastatai). Taip ir vaikštinėjome skersai ir išilgai, kad pamatyti kuo daugiau. Rožių sodas, Magnolijų parkas, Eukaliptų parkas, Krištolo rūmai, Sofijos muziejus, ežeras. Čia žmonės renkasi ne tik pasivaikščioti ar pasiirstyti ežere, bet ir mielai sugriūna ant žolės pasideginti, pasitiesę staltieses ir paskleidę maistą po ją piknikauja. Taip nejučia praėjo beveik trys valandos.

Išėję iš parko Gran Via gatve patraukėme Malasaña rajono link. Kadangi buvo jau sekmadienio vakaras, tai daugelis parduotuvėlių ir kavinių jau buvo uždaryta, tačiau ši vieta verta dėmesio, ypač mėgstantiems liberalų naktinį gyvenimą.

Šis pusdienis ir vakaras praleistas puikiai. Pirmadienį jau važiavome metro (labai paprasta naudotis) iki karališkosios operos, aplankėme karalių rūmus ir po to neskubėdami (nes buvo ir pakankamai karšta) šmirinėjome Madrido gatvėmis. Čia aš antrą kartą ir šį kartą pamačiau daugiau, ir galiu pasakyti, kad tai vienas ir labiausiai patikusių ir prigijusių miestų. Žmonių laisvumas, paprastumas, liberalumas, malonumas ir geranoriškumas labai krenta į akis. Didingi Madrido senamiesčio namai ir jaukios vietos pasivaikščiojimui, erdvūs nauji rajonai. Lina mus vėl susirinko Alonso Martinez aikštėje.

Antradienį deja jau reikėjo išskristi, tačiau esu tikras, kad čia grįšiu. Daugiau norisi pakeliauti po visą Ispaniją ir žinoma aplankyti Barseloną. Artimiausioje ateityje. Tarp kitko keliauti iki oro uosto buvo labai paprasta pasinaudojus Uber paslauga. Ir greitai, ir nebrangiai, ir gerai. Grįžimą kiek sujaukė vėluojantis išskristi lėktuvas, jokio paaiškinimo, vėlavimas į jungiamąjį skrydį Ciuricho oro uoste ir šiaip ne taip vietos gavimas kitame skrydyje į Berlyną. Štai tau ir Swiss Air. Nepaisant nepatogumų visa kelionė užskaityta. Dar kartą ačiū Linai. Tu nereali.

Komentuokite

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.