Kelionė į Madridą vasaros metu. Pirma diena

Tai buvo mano antroji kelionė į Madridą. Pirmą kartą atvykau prieš dvejus metus kovą. Ne paslaptis, kad mėgstu šilumą, todėl anuomet buvęs lietus šiek tiek erzindavo, tačiau įspūdžius parsivežiau pačius geriausius. Buvo aplankytas ir flamenko pačiame Madride, ir Toledo miestas, tačiau žinoma, kad to buvo mažai. Be to praeitą kartą streikuojantys oro navigacijos darbuotojai pakišo koją, nes buvo atšaukta dalis skrydžių. Apmaudu kai kelionės sutrumpėjo perpus.

Šį kartą vizitas buvo planuotas ganėtinai ekspromtu, nes tiesiog pasitelkus svetainę https://www.skyscanner.com/ žiūrėjau kuriomis kryptimis yra pigesni bilietai ar patogesni skrydžiai. Lietuva šiuo klausimu vėl pralaimėjo. Be to norėjosi pamatyti galbūt naujas vietas ar matytas iš naujo. Praha, Londonas, Milanas, Roma, Budapeštas, Madridas, Barselona – bet kur. Sudėjus visus “už“ ir “prieš“ laimėjo Madridas. Lyginant su tuo metu siūlomais skrydžiais į Lietuvą, kelionė į Madridą kainavo daugiau nei dvigubai pigiau. O dar imponavo skrydis Lufthansa avialinijomis į priekį ir Swiss Air atgal.

Šį kartą didžiausias kelionės planas ir tikslas – daugiau pamatyti patį Madridą ir pasivaikščioti po jį, todėl dar prieš kelionę klausiau draugų rekomendacijų dėl lankytinų vietų. Sąraše buvo keletas muziejų, parkai, rajonai, gatvės, barai. Skrydis su persėdimu į priekį buvo praktiškai be priekaištų (tarp skrydžių buvo tik keturiasdešimt minučių laiko, o Miuncheno oro uostas nemenkas, tai teko mauti pro lėktuvo duris ir lėkti prie laipinimo vartų kitam skrydžiui). Prie laipinimo vartų antrajam skrydžiui mergina jau lavino savo liežuvio lankstumą bandydama ištarti mano vardą ir pavardę. Sekėsi jai nelabai gerai, todėl atbėgęs padusęs Margiris jai buvo išsigelbėjimas. Madride buvome po pietų ir iš karto keliavome centro link, nes Lina mus paimti galėjo tik vakare. Suvokėme, kad patogiausia iš oro uosto į centrą nukakti metro. Bilietų automatuose pasirenkate norimą galutinę stotelę ir valio (automatuose aktyvi ne tik ispanų kalba). Du persėdimai ir mes jau centre. Nuėjome iki meškino su braškiu krūmu La Osa y el Madroño, dar kažkur įsprūdome į parduotuvę. Po skrydžių ir esant beveik keturiasdešimties laipsnių temperatūrai nelabai norisi blaškytis, todėl pirmiausia einame pavalgyti į… kebabinę. Visi kiti užsidarinėja popietiniam poilsiui. Žinoma… kebabas Madride. Taip besistumdant gatvėmis nulinguojame iki karališkųjų rūmų, bet ten eilė visiškai nejuda, o laikas eina. Nusprendėme, kad judėsime šalin. Šiam vakarui Linos dėka jau turėjome bilietus į teatrą Teatro Muñoz Seca (pavadintą pagal scenaristo Pedro Muñoz Seca vardą), kuriame ruošėmės žiūrėti Madrido flamenko baletą   Visai smagus vakaras. Reikia turėti omeny, kad tai ne flamenko vakaras nedidelėje salėje, kur vaišinamas sangrija. Tai baletas. Po šio baleto važiavome namo, nes buvo laikas poilsiui, be to kitą dieną rengėmės važiuoti į Cuenca miestelį.

Komentuokite

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.